Sunday, August 12, 2018

ตัดบางสิ่งบางอย่างออกไปจากชีวิต


In life, we might need to cut down, cut out or get rid of something, in order to gain something else in life.

If you can get rid of some of the dick head from your life, it will give more space for someone nice to get in.

If you can get rid or ignore some of your bad clients, you then can spend more time with your good clients where the attention needs to be.

If you can get rid of someone who drags you down, you will feel light and happy.

Get away and get rid of those negative people around your life.
Take control of your life.

Life is changing life will never be the same.

ชีวิตคนเรา บางทีมันก็ต้องตัดอะไรบางสิ่งบางอย่างออกจากชีวิตของเรา เพื่อเราจะได้มีชีวิตใหม่ที่ดี

ถ้าหากเราสามารถจัดการเอาคนห่วยแตกออกไปจากชีวิตของเรา มันก็จะทำให้มีที่ว่างสำหรับคนที่เขาดีกว่า ให้เข้ามาในชีวิตของเรา

ถ้าเราสามารถจัดการเอาลูกค้าที่เราไม่ต้องการที่จะ dealing ด้วย ออกไปจากชีวิตของเรา เราก็จะมีเวลาดูแลลูกค้าบางคนที่เขาคู่ควรกับการดูแลของเรา

ถ้าหากเราสามารถกำจัดหรือจัดการกับใครบางคนที่คอยหน่วงและก็ถ่วงรั้งเราตลอดเลย ตัวเราก็จะเบาขึ้น ชีวิตเราก็จะมีความสุข

จัดการเอาคนแย่ ๆ ออกไปจากชีวิตของเรา
ชีวิตนี้เป็นของเรา เราต้องกุมบังเหียนชีวิตของเราเอง
อย่าให้ใครมา take control ชีวิตเราได้

รักตัวเองให้มาก

No comments:

Post a Comment